2009. június 16., kedd

Felejthetetlen szerelem 1. fejezet

Alice

Istenem már 3 hónapja hogy eljöttünk Forksból és ott hagytuk Bellát. Olyan mintha már évek teltek volna el SZÖRNYŰ.Az egész család szétesett. Emmet és Rose elmentek Londonba nekem folyamatos rossz kedvem van már sehol sincs a régi önmagam Edward pedig olyan mint egy zombi. Rossz ránézni.

Hirtelen egy kép jelent meg a szemem előtt ahogy Bella a földön fekszik Victória pedig fölötte vigyorog.Bella arca holt sápadt volt.Akárcsak egy halotté. Oh ne! Azonnal Forksba kell mennünk megmenteni Bellát.

Leszaladtam a lépcsőn mindenti ott volt Edward zongorázott, Carlisle átkarolta Esmét és hallgatták Edward szomorú játékát,Jasper pedig olvasott.

-Vissza kell mennünk Forksba-erre a kijelentésre mindenki rám nézettérthetetlenül.
-Alice drágám mi a baj?-kérdezte anya
-Látomásom volt.Bella....-de már nem tudtam befejezni mert Edward elkezdett kiabálni.
-Mondtam már hogy hagyd békén Bellát nem??!!!
-Fiam engedd hagyj mondja el-csítítgatta bátyámat Carlisle.Majd hozzám fordult én pedig el mondtam nekik hogy mit láttam.
-Most mi legyen Carlisle?-kérdezte Esme a beszámolóm végén
-Nem tudom. Össze kell hívni a családot és együtt dönteni. Megyek felhívom Emmetéket hogy jöjjenek vissza.
-Ez nem lehet. Ez nem történhet meg .-hallottam meg Edward hangját de csak oyan halkan akár az egércincogás -Az én hibám én tettem ezt vele.-mondta majd elfutott az erdő irányába úgy ahogy szokott.


Tudom rövid lett bocsi:S

10 megjegyzés:

  1. Szia! Nem baj, hogy rövidke lett. Nekem is rövidek voltak a fejezeteim az elején, de majd belejössz:D A történeted klassz, bár néhol van benne pár helyesírási hiba, de ezért kárpótol az, hogy nagyon jó a történet:D Ha szeretnéd, én szívesen elvállalom hogy leszek a bétád. Várom a következő fejezetet:) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jó lesz ez, csak folytasd!:) A helyesírási hibákat én is észre vette, de azokat leszámítva jó! Nem baj, hogy rövid, igaza van Nessienek, majd belejössz!:) Puszi szia!

    Mystic Angel

    VálaszTörlés
  3. szerintem is jó lesz ez, majd úgyis belejössz. Ha rövid lett, hát rövid lett, ízelítőnek nem volt rossz. remélem azért hamar jön a folyti. :) és sok sikert hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Ah nagyon jó még így is! légyszi rakj fel új részt! Én is keveset szoktam frisselni!

    VálaszTörlés
  5. szia!
    ez nagyon szuper sztori!!kérlek tegyél fel uj részt! Már nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!!kérlek.*esdeklő bociszemek*! :D
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  6. Szerintem jó lesz ez, belejössz, mint kiskutya az ugatásba, nekem is időbe tellett és még mindig telik, mert nekem is még nagyon sokat kell tanulnom, de kivi vok a törid többi részére is, szval lécci rakd fel a frisst!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is nagyon jó! És nem gáz, ha rövid. Nekem az első fejezetem igazából kettőnek indult xD
    Engem is érdekel, mit szólsz az én történetemhez.
    Meg persze mindenki véleményének Nagyon örülnék!!!
    http://gina-cullen.blogspot.com/
    Remélem megnézitek *nagybociszemek*

    VálaszTörlés
  8. Szia! nagyon tetszett a történeted, és gratulálok a sok ólvasódhoz! :)
    Nekem is van egy oldalam, ha kiváncsivá tettelek, nézz be:
    www.igaz-szerelem.blogspot.com
    (Bár csak részben Alkonyatos, én a való életbe építettem bele....)

    VálaszTörlés
  9. Izgalmasnak ígérkezik a történeted, remélem hamar folytatod, de ez tényleg rövid lett... Remélem a következő kicsit hosszabb lesz majd, hajrá! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia. tényleg izgalmasnak ígérkezik
    Ha gondolod nézz be: http://naptuz.blogspot.com/

    VálaszTörlés